kvelden med mamma

Hei!

Inatt så skal mamma sove hos meg, for vi skal se på en film sammen, på pc’en min. Vi koser oss med masse levende lys rundt og lille Bocca på sengekanten, hahah. 

Imorgen blir det en lang skoledag og vi slutter klokken 14.05 som vanlig. Jeg tar bussen rett etter skolen, for jeg skal møte Adrian. Vi tar bussen til meg, hos pappa. Det blir veldig koselig, for han har ikke vært der før og han har heller ikke fått hilst eller møtt mine små brødre! Gleder meg veldig:)

 

Hva skal dere imorgen? /  /  Hva syntes dere?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg