mine videoer

Hei!

Nå har jeg tenkt til å legge ut alle videoene mine, som jeg har lagt ut på youtube. Mange av disse videoene har dårlig kvalitet, altså jeg hadde ikke så bra kamera når jeg filmet. Jeg fikk speilrefleks kameraet mitt til jul, så etter jul så har jeg hatt bare videoer med bra kvalitet. Dere ser sikkert hvem av disse som er dårlig og bra:)  Noen av kjæreste videoene er tatt med IPhone da, men det er bare små videoer!

 

 

 

 

 

 

 

Hva syntes dere om videoene? /  /  Har du sett noen av de før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg