ENDELIG FREMME

Hei!

Vi kom frem til Skeikampen akkurat klokken 15.00, så det er en stund siden nå. Det tok veldig lang tid opp hit, for det var lang kø! Forresten så var det rundt 6 ambulanser, 2 politibiler og en brannbil som kjørte fort forbi oss. Vi sto lenge i kø, men vi kom raskt fremover etterhvert.

Når vi kom frem så var vi i et lekerom, der mine to småbrødre var å lekte. Vi måtte vente der til vi fikk nøkkelen til hotellet og det var ganske kjipt for vi måtte vente så lenge! Når vi endelig fikk nøkkelen så tok vi alle tingene våre med inn og ryddet inn tingene. Jeg og pappa handlet masse masse mat og det tok faktisk en hel time. Vi kjøpte mat for alle dagene, så det er ikke så rart til at det tok evigheter. 

Hotellet er super fint og det er helt perfekt her. Det er 2 bad, 2 soverom, stort fint kjøkken og veldig fresh stue med masse fine farger. I begge soverommene så er det en stor dobbeltseng + en fantastisk køyeseng! Jeg tok bare bilde av det rommet jeg skal sove på, for det andre rommet ser akkurat slikt ut, altså de er prikk like. Jeg er så utrolig fornøyd og jeg koser meg masse her!

Dette er utsikten vår fra stua og det er veldig koselig å se ut av vinduet!

Rett etter vi hadde spist middag så tok jeg på meg joggebuksen også, for i bilen hadde jeg på meg jeans og denne hettegenseren! hahah.

Hva syntes dere? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg