morgen frokost

Hei!

Idag sto vi opp tidlig for å spise fellesfrokost sammen! Det var veldig koselig, men siden det var jeg som tok bilde så fikk jeg ikke vært med på det hahah.

Mine småbrødre er så skjønne, helt blå øyne! Må si jeg har verdens søteste gullegutter!

Etter frokosten så fikk vi påskeegg og jeg har allerede begynt å spise litt. Typisk meg, spiser med engang og venter ikke ti kvelden!

Vi skal snart ut å stå på slalom, så det gleder jeg meg veldig til! 

Hva syntes dere om bildene?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg