DAGEN I BAKKEN

Hei!

Idag har vi hatt en utrolig koselig dag i slalombakken! Først så sto brødrene mine i noen små bakker og Sebastian var på sånn skiskole. Jeg hjalp Theodor masse nedover bakken mellom bena mine, så det var koselig og litt gøy hahah. Han ville helst gjøre alt selv! Sebastian var veldig flink og til slutt så var han med i den store bakken! Altså vi tok den største heisen, som man kan sitte 6 personer i. 

Istad etter vi hadde vært i bakken, så bestilte pappa og Isabel pizza. Jeg var ikke så veldig sulten, så spiste bare et stykke! Men den var utrolig god, nam.

Jaa, slik har jeg sett ut idag! Kjempe fin, ikke sant? Føler meg som en prinsesse hahah, neida. Jeg skal dusje ikveld og det skal bli deilig! Det lukter vind av håret mitt hvis dere skjønner, når dere har vært ute nesten hele dagen så lukter håret utelukt.

Jeg tar også legger ut noen bilder etterpå fra slalom idag, så dere får se! 

Hva syntes dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg