HVA SYNTES DERE OM BLOGGEN MIN?

Hei!

Jeg har alltid lurt på hva dere syntes om min blogg, så da tenkte jeg at jeg måtte skrive et innlegg idag!

Syntes dere at jeg blogger for lite, for mye eller akkurat passe? Jeg prøver å skrive 2-5 innlegg hver dag, når jeg har tid!

Hva syntes dere om designet mitt og bildene jeg legger ut? 

Skriver jeg for lite eller for mye i noen innlegg? Jeg kan godt droppe å skrive så mye som jeg gjør, men hvis dere liker at jeg skriver en del så gjør jeg gjerne det!

Er det noen spesielle ting dere vil at jeg skal blogge om? Bare gi meg noen tips til hva du liker!

Vil dere ha flere outfit bilder, videoer og sånt?

Skal du kommentere eller like innlegget mitt?

13 kommentarer
    1. jeg syns du blogger kjempe bra og har utrolig fine bilder…du skriver kjempe bra!
      kunne du blogge litt mer av og til fordi det er så gøy å vite hva du gjør og kult å lese bloggen din 🙂
      Kan du ha spørsmålsrunde med video ?? 🙂

    2. Jeg elsker bloggen din som den er.
      Du blogger om forskjellige ting, og blogger passe ofte.
      Jeg elsker designet og innleggene dine, jeg har alltid sett opp til deg og bloggen din.
      Men jeg syntes du burde ha mer sånn “dagens outfit” men ikke heletiden liksom, men innimellom 🙂 og kanskje fler videoer, elsker videoene dine 🙂

    3. Hvorfor kan de som ikke er venn med deg på facebook sende deg meldinger? :O
      Kan du ha bildene dine åpent på facebook? 🙂
      Håper du kan gjøre det plizzzz <3

    4. Jeg liker bloggen din veldig godt.
      Du har ryddig og fint design, med masse fine bilder.
      Synes du blogger jevnt og mye, det er positivt, utrolig bra!
      Når du har innlegg og videoer sammen med Adrian smelter jeg!! Dere er så sinnsykt søte og herlige. Perfekt par.. Du kan godt ha flere videoer, helst med Adrian daa;))

    5. Jeg syntes bloggen er fin og sånn, men jeg går liksom å venter på innlegg hele tiden. Så du kan godt blogge oftere. Men jeg elsker bloggen din altså! <3 du og Adrian er skikkelig søte, kan du ha mer videoer med han? Elsker de videoene!

    6. Heil!!!! Kan du ha flere videoer med Adrian? DERE ER SÅÅÅÅ SØTE DA!:)<3 Fks. At dere sminker hverandre i blinde, Eller dere lager må gjøre video, Eller dere kan lage en video om hva dere gjør når dere er sammen!!<3 PLIZZZZZZ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg