NICE DAY

Hei!

Istad var jeg ute å akte litt med lillebroren min og hjalp han med slalom. Jeg ble ganske kald etterhvert, så jeg fikk nøkkelen til leiligheten! Var ganske deilig å få seg en frisk luft, men det er deiligere å få seg litt varme. 

Som jeg sa før vi dro til fjellet, så skal vi hjem imorgen som planlagt og jeg gleder meg veldig mye. Jeg håper virkelig ikke at det er såå lang kø som det var på veien oppover, for da blir det nok en ganske kjedelig biltur! Men forresten så skal jeg til Adrian imorgen, skal sove hos han. Det blir veldig koselig, iallefall når jeg ikke har sett han på lenge!

Hva har dere gjort idag? /  / Hva syntes dere?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg