DAGEN IDAG

Hei!

Idag tidlig så badet jeg med søsteren min, brødrene mine og pappa i et basseng på Skeikampen! Det var ikke akkurat så stort og det var bare vi som badet der, men grunnen var sikkert fordi det var så tidlig på morgenen. Det var super deilig, men vi badet ikke så veldig lenge. Fra klokken 11.00 – 12.00, men vi hadde det koselig iallefall! 

Når vi var på vei hjemover, så kjøpte vi boller på Espa altså bolleland! Før vi stoppet så måtte jeg veldig på do, så jeg klagde hele veien til Espa. Det er ikke så rart til når det var lang kø og alt. Heldigvis stoppet vi! 

Forresten så skal jeg sove hos Adrian inatt, så det blir veldig koselig! Vi skal se på film nå og kose oss med litt godteri, så vi snakkes imorgen 🙂

Hva syntes dere? /   /  Hva har dere gjort idag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg