Relax

Hei!

Istad så tok jeg en varm lang dusj, og etter det tok jeg ansiktsmaske for å rense huden! Det var utrolig deilig for jeg hadde det på i rundt 5 minutter og jeg kjente at huden var helt glatt!

Akkurat nå så har jeg spist kveldsmat og drikket juice! Jeg er ganske klar for å legge meg nå kjenner jeg, heheh. 

Jeg sitter selvfølgelig å hører på musikk dagen lang, så det er kanskje grunnen til at musikken spilles på mobilen i bildet, hahah!

Sengen min er helt klar og jeg får bare lyst til å hoppe rett i den, men jeg sitter her å blogger til dere. Hehe, sånn er blogglivet! Kvelden blir alltid lang, og imorgen er det skole igjen. Jeg håper det blir fint vær imorgen også, slik det var her på fredagen!

Er du klar for natten?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg