1. mai imorgen!

Hei!

Idag har jeg ikke gjort så stort! Jeg har selvfølgelig vært på skolen og sånt, men etter skolen så har jeg bare vært hjemme og hørt på musikk, slappet av for det meste. 

Været idag har jo vært helt på topp! Det har vært veldig varmt i hele dag, og det har vært så utrolig deilig. Akkurat nå stråler solen inn på rommet mitt, så det betyr vel at varmen begynner å komme seg? Det er jo tross alt 1. mai imorgen, så hvorfor skal ikke varmen begynne å komme allerede, hahah. Neida, men det er faktisk ganske varmt ute nå. Snart blir det vel skjorts og topp igjen?

Adrian skal forresten overnatte her til imorgen (onsdag) siden det er fri fra skolen, så det gleder jeg meg til! Jeg elsker å ha han hos meg, trenger han hver dag!

Han har nettopp pakket ferdig, og han kommer nok snart!

Hva syntes dere? /  /  Hva skal dere idag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg