hvorfor makrell i tomat?

Hei!

Jeg har nettopp spist det siste måltidet for idag, altså kveldsmat. Jeg har spist knekkebrød med makrell i tomat og majones på, veldig godt forresten! Det er både sunt og godt, hahah. 

Imorgen så er det ingen skole, for de andre på trinnet mitt skal ha eksamen i engelsk, så da får vi fri akkurat som dem fikk da vi hadde eksamen i matte! Det er sinnsykt deilig at jeg får sovet lengre + jeg skal prøve å spille inn spørsmålsrunde videoen når jeg har spist og fikset meg. Håper dere blir glade for det!

Liker du makrell i tomat?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg