fakta om meg

Dette er til dere, mine lesere som lurer på hvordan jeg er osv osv!

Jeg er en veldig hyggelig, hjelpsom, omsorgsfull, morsom og pratsom person. Jeg elsker å høre på høy musikk, danse foran speilet og sånt. Jeg elsker å tulle, være litt barnslig og være meg selv fullt ut! Jeg elsker sjokolade og hvis vi har sjokolade hjemme så snoker jeg litt. Altså jeg prøver jo å holde meg unna sjokolade, men det er ikke alltid like lett. 

Når jeg kjeder meg så slapper jeg som oftest av i sengen min, rydder små ting eller bare surfer på nettet som vanlig. Jeg er ofte på facebook, for jeg er avhengig som sikkert mange ungdommer er nå for tiden. Jeg kan være ganske sjenert når jeg møter nye folk, men etterhvert så er jeg meg selv og snakker om alt mulig. 

Jeg elsker å leke med barn, passe på dem osv. Jeg har alltid likt å passe på barn, helt fra jeg var liten. Jeg liker å hjelpe folk som ikke har det bra og har det vondt. Jeg vil at alle skal ha det bra og jeg hater å såre andre, for jeg vil ingen vondt. 

Jeg er en jente som blir fort såret og kan fort begynne å gråte. Altså jeg driter langt oppi frekke kommentarer og mobbere, men om en person jeg bryr meg om sårer meg så gråter jeg. Sånn har jeg vært hele livet og jeg er en følsom jente, så sånn er det. 

Jeg gir mye kjærlighet til kjæresten min, familie og vennene mine. Jeg er en gledesspreder sier mange og jeg har lett for å begynne å le mye. Jeg kan også le fort av meg selv, som sikkert mange av de som kjenner meg vet. 

Jeg elsker å ta bilder, redigere og slike ting. Det beste jeg vet er å være med min kjæreste, venner, shoppe og bade(hvis det er fint vær). 

Jeg dømmer ingen mennesker, før jeg vet hvordan dem er osv. Jeg bryr meg mye om mitt utseende, men jeg klarer å gå i de værste klærne også. Jeg bryr meg lite om merke klær, så jeg kjøper bare det jeg syntes er fint og ønsker meg.

Jeg er akkurat 1.60 høy, stor benbygning, mye muskler + litt rund.

Hva syntes dere om meg? 

3 kommentarer
    1. Du er faen meg ikke rund! Du er perfekt! Sånn helt serriøst. Du har en kjempe fin kropp med former. De som ikke ser det har problemer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg