dagen

Hei!

Idag har jeg ikke gjort så stort, for jeg har heller ikke vært på skolen. Vi hadde sånn kanotur greie, men jeg orket ikke og dessuten ble alle venninnene mine hjemme. Så da ble jeg heller hjemme og jeg har bare slappet av. Jeg er egentlig ganske sliten, så jeg burde ta meg en liten blund, men siden jeg må blogge osv så må jeg holde meg våken.

Middagen istad var veldig god, for vi spiste tortelloni med pesto, som var veldig godt! Også har jeg spist dessert, altså sjokoladepudding. Ikveld skal vi kose oss med banankake, så da får jeg kose meg litt idag. Egentlig så har denne dagen vært helt dritt, beklager for at jeg sier det hahah!

Hva har dere spist idag? /   /  Hva har dere gjort idag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg