morgen kos

Hei!

Jeg må først beklage veldig mye for at jeg ikke har blogget noe i helgen, men jeg har hatt det utrolig koselig med Adrian! Jeg overnattet hos han fra fredag – søndag og vi har kost oss masse. På lørdag så skulle søsteren hans danse i Lillestrøm foran mange mange mennesker, så jeg og Adrian var der å så på henne danse. Når hun ikke danset, så gikk vi til senteret og vi fikk kjøpt oss sko. Jeg fikk også kjøpt meg et nytt deksel, mykt rosa rose deksel. Veldig fint og veldig fornøyd. Igår før jeg ble kjørt hjem, så lagde vi verdens beste sjokoladekake. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive den, så jeg beskriver den som verdens beste sjokoladekake.

Nok om det, idag tidlig eller rundt klokken 12 ellerno så vekket mamma meg og min stesøster Emilie. Vi har spist kjempe god frokost og nå nettopp så satt vi litt ute i solen! Det er sinnsykt varmt og det er faktisk sånn jeg ønsker å ha det året rundt. 

Jeg kan legge ut innlegg senere idag, der hvor jeg legger ut bilde av dekselet og skoene!

Hva syntes dere?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg