dagene i det siste

Hei!

Jeg tok noen dager pause, men bare to dager. På tirsdag var jeg på tusenfryd og på onsdag (igår) så var vi på nebben! Det var bra vær tirsdagen, men dagen på nebben var egentlig bare helt dritt. Det var koselig å være der med venner, for vi hadde det gøy!!

Idag har jeg vært på en veldig koselig og rørende avslutningsfest på min skole med mamma, pappa og Adrian. Avslutning for at jeg slutter i 10’ende, veldig veldig trist. Vi spiste kake og hadde det veldig hyggelig! Jeg var med å danse litt og det var faktisk veldig morsomt. Etterhvert fikk vi vitnemålet og tiden gikk. Jeg begynte å tenke veldig mye på at jeg ikke får møtt de jeg møter hver dag, på lenge. Jeg har hatt det så bra med de gode vennene mine, så nå er det sommerferie. 

Ha en god sommerferie! Jeg drar til Trøndelag imorgen tidlig (veldig tidlig), så dere får kose dere masse. Jeg tar med kamera og pc’en, så kanskje jeg får blogget hvis jeg orker og har tid!

Hva syntes dere?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg