Trøndelag

Hei!

Beklager for at jeg ikke har blogget, men som de fleste vet så har jeg vært på slektstreff i Trøndelag! Det var ikke noe nett der og jeg var nesten opptatt hele tiden med familien! Når vi kom frem dit, så grillet vi og da hilset vi samtidig på hele slekta. Det var forresten veldig kleint, hahah. På lørdagen var vi på middagsfest med alle! Da danset vi, spiste masse god mat, gode kaker, også var det masse underholdning. Min onkel er veldig flink til å synge og spille gitar, så han var på scenen!! Vi begynte å bli trøtte og slappe, men vi dro ikke hjem før veldig sent. Jeg husker ikke helt klokkeslettet, men det var rundt 01.30.

Tidlig på søndagen pakket vi for å kjøre hjemover igjen, så vi måtte være ute av hytten klokken 11.00. Så når vi var klare for å dra, så stoppet vi innom noen gårder der hvor noen fra slekten min bor osv. Vi spist vaffler og koste oss masse! Vi dro ikke hjemover før rudnt klokken 14 og da begynte jeg å bli veldig irritert, for jeg ville hjem! Hjem, kjære hjem sier jeg bare.

Jeg legger ut noen bilder fra første dagen og de siste dagene i Trøndelag, så da får dere bare se hvordan jeg har hatt det!!

Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg