spørsmålsrunde!

Hei!

Nå skal jeg ha en spørsmålsrunde og nei, det blir ikke video! Jeg er opptatt fremover nå og rekker dessverre ikke å filmeredigere. Jeg drar til Spania i Marbella med pappa og dem på søndagen som kommer nå, så jeg må bare pakke alt klart. Jeg drar til han imorgen, tror jeg så det blir sikkert veldig lite tid til blogging. Dere kan iallefall stille meg så mange spørsmål dere vil, så svarer jeg på dem når jeg har fått mange nok. Blir det over 10 spørsmål, så svarer jeg på dem så fort som mulig!!

Noen nylige instagrambilder får dere i dette innlegget idag, hahah!

Hva syntes dere? /   /  Skal du stille spørsmål?

9 kommentarer
    1. Kan du og Adrian ha et slikt show eller hva jeg skal kalle det der dere hver måned har en video sammen der dere gjør noe, for eks. svarer på spm, må gjøre video, eller hva det nå skulle vere.
      søk Liam&Mathilde på youtube så finner du det sikkert. di har san 12 episoder av det. skjønner du hva jeg mener? det kan vere nattbade, lage mat, eller hva det nå skulle vere..

    2. Hvilken skole går du på?
      bestevennen din?
      om du skulle velge vill du valgt Jb eller ID?
      Hvor mange lesere har du?
      Hvilken klasse går du i?

    3. – Hva ble karaktersnittet ditt i år?
      – Hva kom du opp i eksamen, og hva fikk du? (skriftlig og muntlig)
      – Følger du med på nyhetene?
      – Hva har du lyst til å bli?
      – Har du noen gang mobbet noen?
      – Hvor ofte spiser du godteri?
      – Hvor ofte og hva trener du?
      – Er du sjenert?
      – Noen du ser opp til, isåfall hvorfor?
      – Hva hadde du sagt hvis Adrian meldte seg inn på Paradise Hotel? (hahahah)

    4. Veldig fin blogg du har! Jeg skal definitivt begynne å lese bloggen din! 😀
      Her er noen spørsmål:
      Har du noen dyr?
      Liker du Justin Bieber? (Det gjør jeg!<3)
      Har du noen hobbyer?
      Jordbær eller blåbær?
      Hvilke blogger leser du?
      Når begynte du å blogge?
      Hvorfor begynte du å blogge?
      Hvilke butikker liker du når det gjelder klær?
      Hvordan vil du beskrive kjæresten din? (foressten dere er veldig søte sammen :D)
      Favoritt tv program/ serier?
      Det var alt jeg kom på. Håper du får en fin dag videre 😀

    5. ? Er foreldrene dine fra et annet land siden du heter Mäntylä?
      ? cola eller cola Zero?
      ? sommer eller vinter?
      ? har du noen gode venner uten for skolen?
      ? favoritt artist ?
      ?favoritt sang ?
      ? liker du rommet ditt?
      ? har du stort hus og rom?
      Glad i deg og elsker bloggen!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg