Marbella imorgen

Hei!

Imorgen så tar jeg, Malin, lillebrødrene mine, pappa og stemoren min fly til Marbella!! Jeg har vært opptatt med å pakke klær i kofferten og sånt, så jeg blogget ingenting. Jeg har ikke hatt noe spesielt å blogge om heller, men jeg har en overraskelse til dere!! Det er nett på det hotellet vi skal være på, så da skal jeg iallefall prøve å blogge når jeg har tid.

De sier det skal være nett på flyet, så vi får se om det kanskje kommer noen innlegg?

Her er den stappfulle kofferten jeg og Malin deler, hahah.

Vi skal være på to forskjellige steder, Elviria Marbella og San Pedro Marbella!! Jeg har fått høre at Marbella er et veldig ” sosse ” sted, så alt er liksom helt strøkent. Det kommer til å være så super deilig der, med masse sol og varme hver eneste dag. Jeg tror nok ikke at jeg skal shoppe så mye i Spania, men vi får se!! Jeg tar iallefall noen bilder av innkjøpet imens jeg er der.

Hva syntes dere? /   /  Hva skal dere i ferien?

11 kommentarer

Siste innlegg