Pictures from days

Jeg har fått kjøpt meg Victoria’s Secret bikini og det kjøpte jeg på et senter som heter Florida Mall. Jeg er kjempe fornøyd med det!! Jeg er egentlig fornøyd med alt jeg har kjøpt. Har fått kjøpt meg Juicy dress, hvit Abercrombie hettegenser, 2 shorts, undertøy, bikini, shorte og grå genser! Det er alt jeg har fått kjøpt meg, så får jeg se om jeg kjøper mer etterhvert.
Vi badet på stranden igår! Det tok rundt 2 timer å kjøre dit, så det var ganske kjedelig å sitte i bilen så lenge. Det var deilig vann og alt! Vannet var faktisk sinnsykt varmt! Jeg tror jeg aldri har badet i et så varmt hav før. Det var sikkert 28 grader i vannet, ihvertfall veldig varmt. Varmen her er rundt 35 grader uten vind, så om du går enn tur på 5 minutter bare så er du full av svette haha. Litt rart å tenkt på, for det er ikke vanlig! Men vi snakkes en annen dag. Ha fortsatt en fin sommer!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg