mye stress, lite tid

Hei!

Jeg har desverre ikke hatt noe tid til blogging, på grunn av mye stress og lite tid. Det skjer ikke så mye mere enn skole akkurat nå, så jeg kommer nok ikke til å skrive så mye om hva jeg gjør i hver dagen, kommer bare til å legge ut bilder og sånt. 

Jeg går nå på Jessheim vgs som dere ikke har fått høre. Så om morgenen så må jeg ta buss, tog, så buss. Samme greia når jeg skal hjem igjen, hahah. Det er egentlig ganske slitsomt i med at det er så tidlig, men jeg klarer det fint. Vi slutter sent nesten hver dag, eller på mandager slutter vi 16.00, så når jeg skal ta tog hjem og alt det der, så er jeg ikke hjemme før klokken 5. Da blir det jo middag med engang, så jeg får egentlig ikke tid til noe for da er hele dagen over.

Idag har jeg hatt en veldig fin tur med mange fra trinnet. Det var veldig koselig, men det var ganske langt. Vi tok sånn turbuss til Holter, så når vi var fremme der, så gikk vi lang tur inni skogen og spiste mat og hadde leker osv. Etter det gikk vi fra holter til Gjerdrum, så da vi kom frem i Gjerdrum, så kom turbussen og hentet oss. Vi sluttet klokken 14.00 og jeg var ikke hjemme før 15.25, så det var en lang dag!

Hva syntes dere om bildene? /  /  Hva har dere gjort idag? /  /  Hvilken skole går du på?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg