jaja alle glemmer iblandt

Hei!

Idag har vi hatt gym på skolen og jeg pakket med gymklær og alt. Jeg la joggeskoene mine i en pose som jeg skulle legge i baggen, men selvfølgelig glemte jeg den hjemme. Hahah, jeg er så smart noen ganger. Jeg har glemt matpakke mange ganger, men denne gangen husket jeg det, men glemte liksom joggeskoene. Men alt ordnet seg, fikk låne sko av en venninne. Vi har både jogget og gått i gymmen, så det var en liten trim!

Akkurat nå sitter jeg på rommet, med musikk og skal prøve å fortsette med en innlevering. Jeg skal på hiphop klokken 20.00, så da tar jeg buss med Benedicte!

Har hatt på meg Juicy hettegenseren min og en grå jeans idag, så jeg tar ikke outfit bilder idag, i med at det ikke er noe spesiellt antrekk haha. 

Glemmer du ofte noe du skal ha med på skolen?

1 kommentar
    1. så fine bilder 🙂 Gøy at du plutselig kom på 1. plass 🙂 Jeg er blitt fast leser av deg nå altså, fine bilder og motiverende og spennende innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg