my hair

Jeg må bare si at jeg har naturlig helt rett og kjedelig hår, så jeg har ikke noe fall eller noe sånt. Mange tror jeg har bølger eller krøller og lurer på om jeg kan lage en hårvideo der jeg retter det, men jeg har naturlig rett hår bare sånn at dere vet det haha!

Før da jeg var rundt 13, så stripet jeg håret mitt med masse lyse striper og jeg har egentlig mørkeblondt. Stripene har gått ut og jeg har farget håret mørk noen ganger, men nå begynner håret mitt å bli litt mørkere når jeg ser på etterveksten. Etter at jeg har vært i Spania og Usa, så har solen bleket de stripene jeg tok for lenge siden, så jeg har lysebrunt hår nå og venter på min ekte hårfarge!

Jeg har ikke slitt hår, for å si det sånn. Jeg har veldig sterkt og tykt hår, men det er ganske kjipt når du har så tykt hår som meg, så har du dusjet, også skal du gre håret. Kunne ønske jeg hadde litt tynnere hår, hehe. 

Hva syntes dere? /  /  Hvordan er håret ditt?

7 kommentarer
    1. normalt, har begynnt å få litt fall de siste årene og har dermed fått mye tykkere. Men jeg er sånn som ELSKER tykt hår selv om jeg har det nå hadde det ikke gjort om jeg hadde tykkere. Jeg har veldig mørkt hår 🙂

    2. Du har veldig fint hår syntes jeg! Håret mitt er/var ganske kjedelig, hadde en helt plain mørkeblondt farge. Men nå har jeg farget det blondere og er veldig fornøyd med det! Hårtypen min er ikke så unormal, det er vel naturlig rett med litt bølger.

    3. Koselig å høre hva dere har! Det er nok vanlig med tykt hår og sånt, som dere sier 🙂 Det er jo fint hvis man krøller det, at man har tykt hår og ikke altfor tynt! Tusen takk dere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg