SKOLE ANTREKKET IDAG

Hei! Idag har vi på en måte hatt sånn “kosedag” på skolen, for vi spiste pizza og så på film med helse klassene. Det var faktisk veldig koselig, også i friminuttet så dro jeg, Stine, Tonje og Andrine til senteret og kjøpte oss sånn sinnsykt god drikke. Jeg kjøpte meg frappe med sjokolade, namnam. Skoledagen har vært veldig kort, så det var deilig!

Senere idag så skal jeg og søsteren min til tanten min og typen hennes, for vi skal spise middag der og sånt. Det blir sikkert kjempe koselig!


Hva syntes dere om antrekket? /   /  Hva skal dere idag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg