beklager

Hei!

Jeg har ikke så mye tid til blogging akkurat nå, for det er så mye stress med skole, tog og alt sammen. Jeg skal love dere at det blir bedre blogging etterhvert, når jeg har mer tid. Fremover har jeg en del å gjøre. 

Jeg drar til pappa nå snart, men holder på å pakke bag først. Imorgen skal jeg på konfirmasjonen til Benedicte, så da må jeg ta med kjole og litt sånt. 

Skolen går forresten helt på topp og jeg er såå fornøyd. Jeg kunne faktisk ikke blitt mer glad enn det jeg er! Har fått super søte venner, også har jeg blitt god venn med en som heter Simen. Så vi tar toget sammen fra skolen hver dag. På søndagen som kommer nå har vi avtalt å møtes, også neste uke. Vi er som bestevenner, ler hele tiden og sånt. Han er en utrolig god og morsom gutt som får meg til å le absolutt hele tiden. Er så glad vi ble kjent!

Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg