Fantastisk dag!

Hei!
Istad kom jeg hjem fra en fantastisk konfirmasjon! Det var masse god mat og kaker ikke minst. Det var noen som hadde laget en iPhone kake, med alle knappermeny osv. Det var helt sinnsykt hvor mange detaljer som var med.
Det var mange fine taler og siden jeg har kjent Benedicte nesten hele livet, altså siden vi var små 4 åringer, så ble jeg rørt av moren hennes sin tale. Benedicte betyr så mye og jeg føler at jeg kan kjenne det samme som hun kjenner og sånt, så derfor jeg blir litt rørt. Er veldig glad i henne!
Etter maten og kakene, så tok vi noen bilder. Jeg tok noen bilder med kameraet til moren til Benedicte, men de legger jeg ikke ut. Jeg tok noen med mobilen, så da får dere en liten titt på hvordan dagen har vært idag.
Måtte redigere bildene med den favoritt fargen min, hehe. Lagde en kollasj også!

Hva syntes dere? Hva har dere gjort idag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg