dagen idag

Hei!
Idag har jeg hatt en kjempe fin dag med Simen! Vi har hørt på masse musikk, spist pizza, godteri og vært litt ute. Det var ihvertfall veldig koselig, så etter skolen imorgen så tar vi toget til han. Vet ikke helt hva vi skal gjøre, men blir sikkert en like bra dag som det var idag. Jeg har forresten nettopp levert en innlevering på it’s learning. Så utrolig deilig følelse av å bli ferdig nå! Men imorgen er det en ganske så lang dag, slutter 16. Jeg får bare nyte disse siste minuttene så lenge det er søndag. Ha en fin natt, god natt!

Hva syntes dere? Hva har dere gjort idag?

7 kommentarer
    1. Kjempe kul blogg du har laget! 🙂 Jeg blir veldig inspirert når jeg besøker denne. Men du! Jeg har akkurat deltatt i en sinnsykt konkurranse hvor du kan vinne en reise! Vil du ikke være med du og?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg