veske fra New Yorker

Hei!

Idag har jeg vært på senteret med Benedicte, så jeg fikk kjøpt meg en svart vaffel lignende veske fra New Yorker. Endelig fikk jeg kjøpt meg en veske hahah, har ventet så lenge på det! Er nok ikke plass til så veldig mye bøker osv, men jeg har det liggende i skapet hver dag. Trenger egentlig bare lommebok og sånt i vesken, så det er deilig. Slipper å ha sekk eller bag, heheh.

Men forresten så skal jeg overnatte hos Benedicte, så det blir koselig!

Dere får ha en god helg, men ikke glem at det er fredag den 13. 

Hva syntes dere? /  /  Hva har dere gjort idag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg