Dagens outfit

Hei!

Idag har det vært utrolig kaldt og surt vær, så nå gleder jeg meg bare helt sinnsykt mye til jeg kan bruke uggsene mine. Det er ikke så behagelig å bruke converse nå, siden det er så kaldt allerede! Jeg får bare vente til den dagen der kroppen frosner helt hahah, så tar jeg på meg uggsene da.

På skolen har jeg hatt på litt fin klær og mamma krøllet håret mitt igår kveld, så da har jeg fikset meg litt mer idag enn andre dager heheh. Jaja, er alltid fint å fikse seg litt ekstra, selvom man bare skal til skolen!

 

Hva syntes dere om bildene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg