Tips til vi som biter negler!

Hei!

Noen av dere vet sikkert hva tipsene mine for å slutte å bite negler er, men det er ihvertfall ikke vanskelig å prøve seg på tipsene. Jeg vet det er veldig vanskelig å slutte å bite negler for de som har gjort det en stund, men man kan klare å slutte hvis man prøver ut ting for å slutte. 

Jeg var på strømmen istad for å kjøpe løsnegler, så jeg har nettopp tatt på disse. Ja, det er kanskje litt falskt, men det kan ihvertfall hjelpe litt. Det går også ann å kjøpe sånn neglelakk som smaker og lukter vondt, som man tar på neglene. Jeg har prøvd det før, men jeg ble etterhvert vandt til den, så det hjelp meg lite hahah. Løsnegler funker egentlig ganske bra og det er jo fint itillegg!

Løsnegler varer så lenge du ikke driver å småbiter eller pirker på dem. Vær helst så forsiktig som mulig når det gjelder å ta på klær osv, osv. De kan vare i rundt 1-2 uker, hvis du klarer å ta vare på de. 

Hva syntes dere? Jeg ble ganske fornøyd, for det så ikke akkurat uekte ut!

Biter du negler? /   /  Har du brukt løsnegler for å ikke bite?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg