Musikk videoen Maejor Ali – Lolly ft. Juicy J, Justin Bieber

Hei!

De fleste som er “fans” eller “beliebers” vet sikkert at denne musikk videoen til Lolly endelig har kommet ut. Jeg har ihvertfall ventet sinnsykt lenge og endelig er den ute! Jeg syntes videoen er så bra og jeg digger virkelig sangen etter jeg fikk se denne musikk videoen.

Kos dere med videoen sier jeg bare, for Justins mage er med hahah!

Hva syntes dere? Likte dere videoen, ventet lenge?

Har du hørt sangen før? /   /  Sett musikk videoen enda?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg