sparer øyenbryn

Hei!

Jeg har glemt å fortelle dere at jeg holder på å spare øyenbryn, for jeg skal nemlig til frisøren en dag så de kan nappe og fikse. Jeg tror egentlig jeg nappet litt for mye engang, som har gjort at de er helt forskjellige nå. Jeg er glad for at jeg endelig skal få fikset øyenbrynene mine, for jeg syntes de ser helt forferdelige ut, ihvertfall nå som jeg ikke har nappet noe på en stund.

Altså som dere ser så var det ikke akkurat ille det øyenbrynet til høyre, men problemet var at begge brynene mine var ikke like. Så nå må jeg bare vente til jeg får fikset dem som jeg ønsker å ha dem!

Jeg liker veldig godt brynene til Betina, så tror nok jeg skal ha noe lignende, men jeg er ikke helt sikker enda. Hvordan øyenbryn tror dere at jeg hadde kledd?

Hva syntes dere?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg