høsten bringer frem farger

Hei!

Det er så sinnsykt deilig med høstferien, for da slipper jeg å stå opp tidlig for å ta toget til skolen. Helt til nå så har jeg hatt besøk av venner på forskjellige dager, også har jeg vært på overnatting hos en veldig god venninne helgen som var! Jeg har hatt det kjempe koselig og håper jeg får funnet på noe helt til skolen starter igjen. Selvom det er høstferie, så savner jeg faktisk skolen en del. Der er vennene mine og alt jeg har blitt så glad i. 

Hva liker dere best med høsten? /   / Hvor skal/er du i høstferien?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg