null mascara, bruker bare vippetang!

Hei!

Som dere sikkert vet så fikk jeg vippetang igår, så jeg er så lykkelig! Jeg har aldri tenkt på at man får mye finere og lengre vipper med vippetang, så endelig. Jeg har alltid strevd med å få vippene oppover, eller fått buet dem oppover da. Nå prøvde jeg vippetangen og det ser seriøst ut som at jeg har på meg mascara hahah! Hvis jeg skal gå på skolen uten noe sminke, så kommer jeg til å bruke vippetangen for da blir vippene sinnsykt fine.

Se her, vippene er mye finere!

Hva syntes dere? /  /  Bruker du vippetang?

10 kommentarer
    1. Idiot man bruker vippetang under mascara, assa først vippetang så tar man på mascara. Mascaran holder liksom krøllen og hvis du bare går med vippetang etter 5 min blir de som det var hvis du ikke har på mascara.. lol

    2. g: Unnskyld meg, kaller du meg idiot? Jeg har prøvd vippatang før og det varte hele helgen på meg, for jeg hadde ikke på sminke den helgen. Kanskje du har veldig slitte vipper, som gjør at de blir vanlige igjen etter 5 min? Jeg vet at man tar på vippetang før mascara, herregud.
      Jeg har IP adressen din, så ikke prøv deg å vær frekk engang til.

    3. nei
      vurderer å kjøpe
      men hvor kjøpte du den og hvor mye kosta den ser synnsikt bra ut
      pliz kan du svare
      og ett spørsmål til hvor mye kostet det å fikse brynene skal gjøre det men vet ikke hvor mye det koster så lurte på om du kunne svare på det sånn at jeg vet det på forhånd

    4. Hei
      Bruker også kun vippetang av og til. Bra for øynene og vippene til å hvile litt fra mascara 🙂
      vi begge er heldig som har lange og mørke øyevipper 🙂

    5. Jeg får også samme resultat som deg 🙂 Er så fornøyd med vippetangen og bruker den daglig. Så deilig å slippe maskaraen i hverdagen. Men bruker maskaraen hvis jeg skal i en anledning etc.

    6. Jeg har vippetang! Er ikke så flink enda, for har ikke lært meg den, men det lærer man jo sakte men sikkert! 🙂 Fine vipper forresten 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg