bilder fra bursdagen

Hei!

Idag har jeg kost meg veldig masse på feiringen til Poshia på peppes! Vi har spist pizza og verdens beste oreo kake, jeg mener det den var helt sinnsykt god. Vi var 7 stykker, så det var veldig hyggelig! Det ble mye god latter og mye skravling, så vi hadde det morsomt heheh. 

Jeg fikk bare tatt noen bilder på IPhonen, men Poshia tok mange med sin, så  hun får bare sende meg de. Så tror jeg nok at jeg legger ut de andre imorgen ettersom det begynner å bli sent 🙂

Hva synes dere? /  /  Hva har dere gjort idag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg