bra dag!

Hei!

Idag har skoledagen vært lang og slitsom, men ikke akkurat så veldig mye jobbing. Vi har bare hørt på lærerne snakke osv, også har vi sett på film, spist is og kjeks heheh. Egentlig en veldig fin skoledag kan man si, men synd vi slutter så sent. Vi hadde forresten fotball i gymmen denne gangen også, så jeg syntes det er veldig gøy. Jeg er litt redd for fotballer, ihvertfall når guttene sparker så sinnsykt hardt hahah. 
Imorgen er det praksis jobb igjen, så det kommer til å bli kjempe koselig å være på sykehjemmet. Jeg trives virkelig med det, så jeg tror nok jeg kommer til å bli sykepleier som mamma.

Hva har dere gjort idag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg