forventet ikke at det skulle skje..

Hei!

Idag når jeg dro til stasjonen idag tidlig, så ble toget veldig forsinket. Egentlig så skulle toget komme klokken 07.55, men så kom den ikke før 08.36 så det endte opp med at jeg og noen guttevenner ventet og ventet. Jeg kom forsent til skolen, så det var jo egentlig ganske kjipt, men samtidlig deilig for da slapp jeg en time. Jeg forventet ikke at dette skulle skje..

Jeg har vært veldig sliten og trøtt i hele dag, så øynene mine fallt nesten sammen når jeg skulle lese en bok heheh. 

Jeg har ingen planer idag, så hvis det er noen som vil finne på noe med meg så er det bare å si ifra!

Hvordan har skoledagen din vært? /   /  Har du vært sliten idag?

7 kommentarer
    1. Hei:) Vil finne på noe 🙂 men hvorfor finner du på ting med randome folk? 🙂 Har du ikke så mange venner å være sammen med?<3 vi kan være sammen da;) Kult at øynene dine falt sammen idag når du leste en bok heheh. Jeg forventer heller ikke at det skulle skje med deg:) Natta<3 Ses imorgen på strømmen storsenter? 😛 Ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg