dagene

Hei!

På mandag så var jeg på Aamodt, altså en klubb her i Rælingen. Jeg pleide å være der ganske mye før, så jeg følte det var litt lenge siden sist så da dro jeg dit. Jeg var med noen venner jeg ikke hadde møtt på lenge, så det var utrolig koselig!

Her er noen bilder jeg tok før jeg dro til klubben:) 

Igår var jeg på Golds Gym, som sikkert de fleste har fått med seg at jeg har meldt meg på heheh. Også så jeg på en veldig bra film med familien på kvelden, så jeg har kost meg masse!

Idag har jeg vært ute i praksis på sykehjem og det har vært kjempe bra, for vi hadde sang og musikk idag. Vi satt i en stor ring med forskjellige instrumenter og sang til tekster og sånt!

Hva syntes dere? /   /  Hva har dere gjort disse dagene?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg