mine sminkeprodukter

Hei!

Siden de fleste er opptatt av sminkeprodukter og sånt, så vil jeg bare anbefale dere hvilken sminke jeg bruker. Jeg er veldig fornøyd med alt jeg bruker, så det er noe jeg ville kjøpt igjen!

Foundation jeg bruker heter FIT me og merket er Maybelline New York, fargen er 105 natural ivory. Pudderet mitt er et solbudder, men jeg pleier å bare bruke litt fordi den er veldig mørk. Jeg bruker det også til blush på kinnbenene. Den heter Bronzing powder og er fra H&M! Kosten som jeg bruker til pudderet er fra H&M og er kort med stor kost. Blush kosten jeg bruker er fra Sheer Cover studio! Foundation kosten jeg bruker er også fra H&M og den er faktisk veldig bra. Mine mascara har merket Makeup Mekka og Lorèal paris, som jeg har brukt lenge nå. Også til slutt min øyenbrynspenn er fra Lorèal paris og er fargen mørk brun!

 

Hvilket sminkeprodukt bruker du?

9 kommentarer

Siste innlegg