reisen til og kreft.

Hei!

Nå har jeg nettopp sett på Reisen Til Julestjernen 2013 med mamma og stesøsteren min, siden jeg og mamma var i butikken istad så da kjøpte vi filmen. Det er en såå koselig film å se på og den får meg til å glede meg masse til jul. Jeg syntes den nye som jeg nettopp så på er mye bedre film, enn den super gamle filmen. Jeg anbefaler de som ikke har sett den, burde se den!

Etter Reisen Til Julestjernen, så kom my sister’s keeper på tv bliss, så jeg bare måtte se den. Det er utrolig trist film, så jeg ble så rørt. Det handler om at det er en familie med to barn, så får hun ene søsteren kreft osv. Dere burde se den! 

 

Har dere sett disse filmene før? /  /  Hva syntes dere om dem?

7 kommentarer
    1. Ja har sett begge.
      Men skal nå innrømme at jeg liker mye bedre den gammle reisen til julestjernen!
      den ekte.
      MEn så er jeg noen år eldre en deg også!:)
      Så jeg er vokst opp med den gammle og DEN er det som er jul for meg 🙂

    2. VÆRSÅSNILL Å SVAR PÅ DETTE I NESTE INNLEGG!!!! Pliiis!
      Hva heter “Sonja” i den nye reisen til julestjernen på instagram?! (Hvis du vet det da:)

    3. Tror ikke du har sett filmen (my sisters keeper), den handler ikke om at den ene søsteren får kreft. Den handler om hun HAR kreft og at den andre søsteren blir født for å hjelpe søsteren sin som har kerft. (og btw det er ikke bare to barn, de har en bror også)
      Jeg har sett denne fimen en gang og fikk med meg dette, så tviler på at du har sett den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg