svimmelhet og kvalm het på sykehjemmet

Hei!

Idag så har vi laget vafler på sykehjemmet og det smakte selvfølgelig veldig godt. Jeg har følt meg litt svimmel og kvalm tidligere idag, altså når jeg var på sykehjemmet, så jeg bare satt meg ned. Det er så ekkelt å være svimmel, også tok det tid før det gikk over igjen, men jaja sånn er det.

Jeg er hjemme og satt opp stativet mitt på det høyeste, så jeg fikk tatt noen bilder ute, i det veldig fine været hahah neida. Men ikveld så skal jeg på bursdag til en super god venninne som heter Amanda, også skal jeg overnatte der med noen andre jenter. Det blir sikkert kjempe koselig!

Jeg og mamma drar snart på strømmen, for jeg har tenkt til å kjøpe meg en sånn veldig fin strikke genser!

 

Har dere planer idag? /  /  Hva syntes dere?

6 kommentarer

Siste innlegg