bilder fra bursdagen

Hei!

Igår så feiret Amanda og Heidi bursdagen sin sammen, så vi var mange jenter. Vi har spist pizza, brownies, chips, muffins og sånt.  Vi hørte på masse musikk, vi danset og jeg ble helt gira hahah. Jeg kledde meg som en gutt og begynte å danset masse hiphop. Vi jentene har kost oss masse!

De som ville kunne overnatte her, så da gjorde jeg det. Jeg sov med noen jenter på en soffa og de andre jentene i noen andre senger. Vi sto opp rundt klokka 11.30 så vi er ikke helt våkne enda!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forresten så er dette bildet av  meg og Amanda hahahah!

Hva syntes dere? /   /  Hva gjorde dere igår?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg