mørkt vs lyst hår – skal aldri farge håret igjen!!

Hei!

Jeg må virkelig si jeg savner å ha litt mørkere hår, men jeg holder jo på å spare til min ordentlige hårfarge. Da jeg var 13 så stripet jeg håret med masse lyse striper, men etterveksten begynte å komme, så da bestemte jeg meg til å farge håret mørkt igjen. Jeg har farget håret mørkt så mange ganger, fordi første gangen jeg gjorde det så ble det masse flekker siden jeg har for tykt hår til å farge det hjemme. Det ble flekkete og veldig veldig mørkt, som egentlig ikke var planlagt i det hele tatt.

Etterhvert så dro jeg på frisør og fikk fikset det. Det ble sånn som på de øverste bildene nedenfor, jeg ble veldig fornøyd helt til den stygge etterveksten begynte å komme. Jeg bestemte meg for å bli litt lysere, så da startet jeg med å stripe håret mitt med litt brune og blonde striper. Jeg likte den hårfaget jeg fikk da, for det var liksom ikke så kjedelig. Jeg elsker å ha litt striper i håret, så det ble jeg glad for. 

I løpet av sommerferiene så har håret mitt blitt mye lysere, så nå har jeg nesten min egen hårfarge. Det kommer til å bli så deilig å ha tilbake min egen, fordi da slipper jeg ettervekstene som jeg er ganske lei av å få. Siden jeg farget håret hos frisøren og jeg ikke husket hva fargen het, så ble det ganske forskjellig hårfarge hver gang. Det ble etterhvert veldig rødoransj skjær!

Når jeg tenker på hårfarging, så skal jeg ikke gjøre det noe mer. Ihvertfall ikke så mørkt igjen, selvom det bare var uhell. Det er mye bedre og finere med sin egen, for man blir fort lei av å farge etter den etterveksten flere ganger bare for å holde hele håret i lik farge. 

Her er det noen bilder av meg med ganske mørkt hår og sånn hårfarge jeg har nå!

Hva syntes dere var finest? /  /  Har du hatt problemer med hårfarging?

6 kommentarer
    1. For å være ærlig, du kledde mørkt hår best og alt naturlig er så å si det beste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg