INNKJØPET (SELVBRUNING, SPORTS BH, OSV)

Hei!

Istad så var jeg å små shoppet litt med mamma på strømmen, siden jeg har vært litt dårlig i det siste så jeg var ikke på skolen idag. Det var veldig koselig, siden jeg og mamma satt oss ned på en liten cafe og spiste brownies og kakao med krem! 

Etter det så kjøpte jeg meg hvit langarmet genser, sublime bronze, mascara, deksel som jeg har ønsket meg kjempe lenge og endelig har jeg det, også sports bh for første gang. Jeg vet at sublime bronze, altså selvbruning ikke ser bra ut og ikke minst lukter gange sterkt, men man må jo prøve ut litt forskjellige produkter. Nå har jo jeg kjøpt en ny, men jeg har prøvd mye annet men det var ganske dårlig egentlig. Så nå eller etterpå, så får vi se hvordan det ble uffameien. Siden jeg tok det på med engang jeg kom hjem og nå sitter jeg i sengen med bare undertøy, heheheh.

Vet du om en bra selvbruning som ikke gir fort flekker? /  /  Hva syntes du om innkjøpet?

1 kommentar
    1. st tropez er ganske bra som ikke sjollete og holder en liten stund
      du kan ta solarium hos brun og blid

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg