alt for svea jakke

Hei!

Igår kveld så dro jeg, søsteren min, stesøsteren, stefaren og moren min ut. Vi kjørte hele veien til Jessheim, for vi skulle egentlig kjøpe jakkene der. Det var ingen blå og brune igjen, men det var en grå svea som søsteren min fikk. Så kjørte vi videre til Metro Senteret, for å sjekke om dem hadde svea jakker og det hadde dem ikke. Vi kjørte til Strømmen, for vi visste dem hadde svea jakker der. Vi skulle heller dratt dit med engang, istedenfor å dra helt til Jessheim først. Men ja, på Strømmen så hadde dem bare en brun svea igjen og den fikk jeg. Så var det en svart svea som stesøsteren min fikk. Nå har både jeg, søsteren min og stesøsteren min svea jakke og vi er så glade for at vi endelig har den jakken som mange ønsker seg. 

Vi skal betale 2000 selv, altså halve prisen. Så det blir bursdagsgave og julegaven min! 

Har du svea jakke? /  /  Hva syntes dere om bildene?

15 kommentarer

Siste innlegg