vurderingsukene stoppet meg i noen dager

Hei!

Jeg beklager så veldig mye for at jeg ikke har blogget på mange dager nå, men jeg har hatt vurderingsuker på skolen og har dessverre ikke hatt noe tid. Det er ikke noe med det at jeg er lei av å blogge, men jeg stresser ganske mye med å ta bilder og sånt. Jeg håper dere skjønner hva jeg mener, for jeg prøver virkelig å blogge så ofte jeg kan og det beste jeg kan. Det er faktisk vanskelig å bare bruke tiden sin på å fikse seg, ta bilder, redigere bildene, også skrive. 

Siden jeg er ferdig med vurderingsukene og alt det viktige på skolen, så blogger jeg litt videre. Jeg har ikke tenkt til å slutte å blogge, ihvertfall ikke enda. 

Idag så har det snødd masse når jeg var på skolen, men når jeg kom hjem så bare regnet det. Det er trist at regnet skal ta over det vakre vinterværet, syntes jeg. 

Det begynner å nærme seg jul nå dere! Jeg gleder meg sinnsykt, også har jeg bursdag den 21.desember som ihvertfall ikke er lenge til. Bursdagen min er faktisk på lørdagen som kommer og da er jeg endelig 16 haha. 

Hva har du gjort idag?    Gleder du deg til jul?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg