ses ikke før neste år

Hei!

Idag så har vi hatt det kjempe koselig på skolen. Det var siste skoledagen før juleferien, så vi spiste sjokolade, drakk gløgg og sånt. Vi gjorde egentlig ikke så mye, men vi hadde musikk quiz der vi måtte gjette hvilken sang det var osv. Det var litt morsomt!

Etter det så dro hele skolen til en sånn hall, for det var noen som skulle spille noen julesanger og synge og sånt. Jeg ble skikkelig sliten og varm, så jeg sovnet med Ida. Det var ikke så rart til for alle på hele skolen satt på gulvet og det ble tett luft haha.

Jeg har gikk venninnene mine store klemmer, ser dem ikke før neste år. Så sinnsykt lenge til! hahaha

Jeg dro til Strømmen med Poshia rett etter skolen, så jeg har vært der. Også var jeg nettopp med mamma i Lillestrøm for å kjøpe noen julegaver!

Hva gjorde dere siste skoledag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg