dagene

Hei!

På lørdag så ble jeg 16, men jeg feiret ikke bursdagen min før igår da. På lørdag da jeg hadde bursdag, så var vi på bursdagsfeiring til en i familien til stefaren min. Vi spiste kaker, is, chips og sjokolade på min feiring igår, så vi hadde det ganske koselig. Jeg feiret med familien min på mamma sin side og familien til stefaren min, også min bestevenninne Benedicte. Jeg fikk masse fine gaver, tusen takk!

Benedicte overnattet hos meg fra igår til idag og vi hadde ikke sett hverandre på super lenge, så det var på tide at hun overnattet. Men igår kveld så var jeg, Benedicte, Malin, Emilie og mamma våken langt ut på natten, fordi vi så på Pretty Little Liars. Egentlig så startet jeg og mamma å se på det alene sammen på netflix, men nå har både lillesøsteren min og stesøsteren min startet også. 

Mamma kjørte meg og Malin til pappa istad, for vi skal feire julen hos han. Det kommer til å bli så koselig for det skal bare være meg, Malin, pappa, stemoren min, Sebastian og Theodor, altså bare oss. 

Hva syntes dere? /  /  Hva har dere gjort i helgen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg