God jul alle sammen

Hei!

Vi alle har på oss pysj og har nettopp spist kjempe god frokost, med muffins og julekaker. Tidligere idag så åpnet jeg og familien morgen gaver. Jeg, Malin, Theodor, pappa og stemoren min fikk tøfler. Theodor og Sebastian, altså mine brødre fikk hver sin furby, som kan snakke og le osv. Brødrene mine driver å leker med sin furby og koser seg masse i pysjen sin hehe.

Tenk sommeren gikk så utrolig fort og nå er det snart 2014. Jeg kan virkelig ikke tro at årene går fortere og fortere. Jeg savner sommeren da jeg var i Marbella i Spania og Miami & Orlando i USA. Jeg er glad det ihvertfall er ferie nå, så jeg bare kan nyte livet uten skole og masse mas osv. 

 

TRYKK PÅ LIKERKNAPPEN FOR Å GI EN JULEKLEM:)

5 kommentarer
    1. En riktig god jul til deg og dine! Jeg denne julemorgenen har vært fantastisk, og at kvelden blir enda bedre! Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år sammen med nære og kjære 🙂
      Jeg håper også du får alt du ønsker deg i dag, og dersom du ikke gjør det kan jeg tipse deg om julegavekonkurransen jeg har på bloggen min nå. Jeg gir bort en eksklusiv julegave til en av leserne mine, den er full av sminke, et par plettfrie klesplagg og accesories 🙂
      Lykke til! Håper du ender opp som vinneren av gaven<3 GOD JUL!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg