dagen idag

Hei!

Idag så sto jeg opp rundt klokken 10, så fikset jeg meg og sånt. Klokken 10.30 så dro jeg, mamma og søsteren min til morfar. Hos morfar var tanten min og fetterene mine, så vi hadde det veldig koselig med dem. 

Nå er jeg hjemme, for jeg og familien skal til moren til stefaren min og spise middag der. Jeg har forresten følt meg veldig dårlig i det siste, for jeg har vondt i halsen og hodet. Jeg får bare håpe på at det går over så fort som mulig.

Jeg klarte å glemme laderen til kameraet mitt hos pappa, så jeg tror nok ikke at jeg får tatt så mange bilder med bra kvalitet siden jeg må bruke Iphonen haha uff. Men dere får ha en fin dag videre, for vi drar nå snart!

Hva skal dere idag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg