hvordan bør jeg ha det?

Hei!

Jeg har tenkt til å klippe meg snart, men jeg aner seriøst ikke hvordan jeg bør klippe meg. Jeg har jo langt hår nå og skal ihvertfall klippe slitte tupper. Jeg vil egentlig prøve noe nytt, men da vet jeg at jeg kommer til å savne lengre hår og det som er så dumt er at det tar lang tid før det blir så langt igjen. 

Jeg har klippet håret mitt to ganger, med sånn slags ” v ” nederst. Jeg vet ikke om jeg vil ha det lengre, eller om jeg skal klippe opp håret mitt. Jeg har klippet håret opp en del ganger før og jeg har selvfølgelig angret sinnsykt på at jeg gjorde det da. 

Jeg har veldig lyst på en av disse to frisyrene, men er ikke helt sikker, så derfor vil jeg høre fra dere om hva dere syntes jeg burde ha. 

Hva syntes dere? /  /  Hvilken frisyre burde jeg ha?

8 kommentarer
    1. Hei! Slet med det samme når jeg også skulle klippe meg! Men jeg klippet det slik som selena hadde det på det andre bilde! Altså bilde nr 2 🙂 jeg er venn med deg på Facebook så jeg kan sende deg bilde hvordan håret mitt ser ut nå, nå har jeg nett glattet det, å jeg har sikkert mye tynnere hår enn deg, men jeg skulle ønsket jeg også hadde tykkt hår 😉 så det går nokk bra❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg